Biblioteca del Campus del Baix Llobregat

Nous cursos en línia sobre RefWorks

PDF versionSend to friendVersió per a imprimir
Resum:

Al llarg del mes d'abril podeu seguir diversos cursos en línia sobre RefWorks: RefWorks en 20 minutosRefShareRecopile y gestione sus fuentes de investigación en RefWorks.

Amb la desconnexió final de RefWorks Classic, el passat 22 de febrer, s'han actualitzat els materials de suport i ajuda a RefWorks (guia d'usuari i “cuadernos de ejercicios”). Per a més informació consulteu el següent enllaç: http://www.refworks-cos.com/refworks/international/es/
Els cursos, en castellà, programats pel mes d'abril són:

• RefWorks en 20 minutos: 16 d'abril, 16h (horari espanyol peninsular) Registreu-vos

Aquesta sessió, recomanada per a aprendre ràpidament les funcionalitats bàsiques de RefWorks, inclou una breu introducció dels aspectes bàsics del gestor:
- Crear un compte
- Afegir referències mitjançant l'Exportació Directes des de bases de dades
- Crear carpetes
- Crear una bibliografia des d'una llista de referències i utilitzant l'opció Una línea / Vista de cita

• RefShare: 17 d'abril, 12h (horari espanyol peninsular). Registreu-vos

En aquesta sessió, on es demanen coneixements bàsics de RefWorks pels assistents, es mostrarà:
1. Com compartir una carpeta o tot un compte
2. Les opcions addicionals que es poden habilitar a una carpeta compartida
3. Com buscar, descarregar, imprimir o exportar referències des d'una carpeta compartida
4. Com contacter a l'autor original de la carpeta (via correu-e)
5. Com afegir comentaris a una carpeta o referència

• Recopile y gestione sus fuentes de investigación en RefWorks - Parte 1: 24 d'abril, 12h (horari espanyol peninsular). Registreu-vos

Aquesta sessió, de 30 minuts, mostra com fer servir altres funcionalitats addicionals del gestor:
a. Exportació directa des d'una base de dades
b. OpenURL
c. Adjunts
d. Carpeta de darreres importacions, crear i afegit una referència a una carpeta
e. Exportació des d'un catàleg de biblioteca o Summon Discovery Service
f. RefGrab-It
g. Cerca ràpida
Per a inscriure-us en alguna de les sessions, feu clic en “Register” o “Registrarse”. Un cop registrats rebreu un un correu electrònic amb les instruccions per a assistir al curs.
Important: per veure els cursos de cada zona horària, cal seleccionar l'enllaç City Time (ex., New York, London, París). “Madrid Time” serveix com zona per l'horari espanyol peninsular.